Saturday, November 6, 2010

handsome vs tak handsome!!

Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap: woow, cool gila...
kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: eh perasan bagus...

kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan kata: nobody's perfect
kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam pecah rumah!

kalau lelaki handsome menolong perempuan yang diganggu
perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!
kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan kata: entah2 kawan dia...

kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: sepadan sangat...
kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan itu!

kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..
kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata:...(terdiam, tapi telunjuknya
meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)...

kalau lelaki handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang
kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...

kalau lelaki handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: matching... hebat luar dalam
kalau lelaki tak handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?...

kalau lelaki handsome tak mahu bergambar
perempuan akan cakap: pasti takut kalau-kalau gambarnya tersebar
kalau lelaki tak handsome tak mahu bergambar
perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya ya?...

kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap:ini barulah lelaki gentlemen
kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang begitu....

kalau lelaki handsome bersedih hati
perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on
kalau lelaki tak handsome bersedih hati
perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke bukan ni?

P/s: Kepada lelaki2 tak hensem...jangan kecik hati pulak ye :-)

5 comments:

norMAzuan MUstafa said...

seb bek aku hensem....

it just ~~steretype~~

norMAzuan MUstafa said...
This comment has been removed by the author.
Kucai said...

heh.. ptut la pmpuan slalu lyn aku.. ak ni tgolong dlm geng2 ensem kot...?? xpe2.. hahahaha... relax r.. ayie wpun x se ensem aku.. tp die still ade ko kan..?? [muahahah lahanat gler ayt aku kan hahah]

♥cutebabygirl♥ said...

wahhhh.
diskriminasi ni.

sy x melakukan diskriminasi yang macam ni.
hihihihi

hafizah said...

mamu: smpat ag puji dri sndr..hahaha

kucai: ayie ensem r...ensem die dr ko..(hahahahahaha...sopan gler ak gelak)

cutebabygirl: mmg awk xlakukan ni pn.sy nmpk..sbb tu awk plih org xensem..opsss..hahaha