Wednesday, June 20, 2012

After 4years...

ASSALAMUALAIKUM..

Dah lame sangat blog ni tak diupdate.bakat menulis pun dah berkurang agak nye(hihi,sebelum ni pn mmg xde bakat pn). a lot of things happened to me recently that make me feel pressure. 1 of them is my Final Year Project,FYP(or at UMP most known as Projek Sarjana Muda,PSM). The due date for thesis submission is just around the corner,huhu.. but i haven't done yet with my report.. I just can pray that my thesis will be successful and i can finish all this thing that make me PRESSURE. tak sanggup lg..

Secara tidak rasmi nya, aku telah pun berjaya menamatkan 4tahun pengajian di UMP. If everything will be ok with my thesis, i just can wait for my convocation day,InsyaAllah in this October. ;) . Awal-awal masuk UMP dulu, rase sangat la lama untuk menghabiskan pengajian.ye la,4tahun..huhu.tapi sekarang, bila dah habis pengajian, rase sekejap je mase berlalu. dah 4 tahun berada di Pahang, dah 4 tahun kenal kawan2, dah 4 tahun bergelumang dengan 'engineering terms'. hehe. bila difikir2kan balik, rase sedih sangat nak tinggalkan kawan-kawan kt sini. a lot memories have been created with all my friends. 


1st year presentation. 


aktiviti bersama,jamuan raya gambang-keratong-sg isap


Activiti wajib setiap sem, hang out with classmate for bowling tournament.. 


Vacation to Tasik Kenyir,one of the best memories.


This is the best ever moment with u guys, Tioman Island Trip.

serius, ikhlas cakap yang memang terasa sangat sedih nak tinggalkan kenangan- kenangan kat UMP. tapi, lumrah hisup kita kena terima. setiap yang berjumpa, pasti akan berpisah. 

guys, hope can see u again after this. Maafkan segala salah silap sepanjang berkawan, halalkan segala makan minum, sematkan segala kenangan kita bersama. gud luck for ur next step in ur life. 



love u guys..frend forever.. ;)

4 comments:

Fadzrul Hisyam said...

Huhu... kata orang; sedih mana pun kita meninggalkan orang, lagi sedih bile melihat orang meninggalkan kita.

Ape pon, Kuantan & Pekan, Pahang ni terbuka untuk semua. Cuma... kekadang tuan rumah xde kat rumah. Pandai2lah layan diri sendiri. Hehehe..

BURN said...

biaselah.. lumrah hisup memang camtu, kui3....

hafizah said...

huhu..InsyaAllah jumpe lagi..

Anonymous said...

I wrote mу countеr argument to somе Blоgger:
THe OnLу OnE...cTnOrHaFіzaH... oѵer withіn my sіte
you'll be able to investigate it, http://garciniacambogia.org/fruit-extract/.