Sunday, March 15, 2009

~bengkel solidwork~

assalamualaikum sume...jupe lg dlm blog aku kali ni...
hmm..aku nk kongsi skt ngn korang aktiviti aku sepanjang hujung minggu bru ni..hehehe..

14 MARCH 2009
8:00 A.M
bergegas ke lab FKM untk bengkel solidwork yang akan berlangsung pada hari tu..aku sebagai ajk makanan untuk bengkel ni,mmg agk sibuk jgk le...




9:00 A.M - 5:00 p.m
bengkel bermula dgn penceramah jemputan memberikan sedikit penerangan kepada semua peserta yang hadir..lebih kurang pukul 5 jgk la,bengkel ni tamat untuk hari yg pertama..





6:30 PM
tgh sdp2 rehat kt blik,tbe2 dpt msj dr si wawa ajk kuar maen bowling..hehehe..so, pe lg, kmi pn kuar le dgn 2 buah kete..best dpt kuar rmai2 cmni..dlm 'perlawanan' bowling ni,aku dpt no 4 drpd 9org yg maen..hehehe..kire terer gak la kn..hikhikhik..balik mlm tu dlm kul 1pg..hikhikhik..pe nk jd daa...





15 MARCH 2009

8:00AM
mcm biase ler,pg2 lg dh gerak ke lab FKM untuk bengkel solidwork hr yg terakhir ni...pd hr ni jgk le,pntup untk bengkel diadakan.terima ksih kpd semua yg terlinat dlm menjayakan bengkel solidworks 09 ni...xspecially kpd semua ajk, peserta n tak lpe kpd tnga pengajar...





hujung minggu aku diakhiri dgn berita kemenangan LIVERPOOL ke ats MAN U n tak lupe jgak faveret team ak iaitu CHELSEA dn kemenangan CHONG WEI ke ats musuh no 1 nye,iaitu LIN DAN.hehehe..kite jupe lg dlm blog strusnya, INSYAALLAH aku akn citerkn ttg COMPETITION SOLIDWORKS yg akn uruskan plak...bye...

No comments: